Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av Leif - 29 augusti 2008 19:31

Har packat bilen för att vara med vid morgondagens tävling i Sommarcupen i 1:8 buggy. Ja, jag ska alltså inte tävla men jag ska finnas på plats i vanligt ordning. Det är den sjätte deltävlingen och den hålls i Älvsbyn. Så det blir en tidig morgon för att finnas på plats när de tävlande anländer. Mitt partytält ska resas och alla varor som finns med i bilen ska fram. Jag kommer att låna en dator med mobilt bredband så både denna blogg och teambloggen blir nog uppdaterade.


Av Leif - 29 augusti 2008 17:25

Har haft en ledig dag. Det märkliga är att jag känner av att det är höst. I och för sig inte så märkligt eftersom det både känns, syns och börjar bli höst. Men jag märker det på mig själv att jag börjar fixa med utelampor. Har satt upp en idag under ett mörkt tak som ska lysa upp så där lagom. Den har en ljussensor så den tänds när det blir lite skymt om kvällen. Det är en fiffig grej. Jag har även fixat en kabel som gått av så att knutlampan ska kunna lysa på samma sätt. Kanske är det längtan efter ljus som gör att jag monerar lampor och kollar så att de fungerar. Kanske är det en ljusterapi i sig att fixa med lampor. Dagen blir kortare och utetiden blir även den begränsad. Borta är den ljusa friheten där inget, i alla fall inte ljuset hindrar en från att vara ute dygnet runt.

Presentation

Omröstning

Om jag vann 3,6 miljoner så skulle jag;
 Lösa mina lån
 Ge allt till mina barn
 Ge allt till andra. Världen svälter!
 Resa
 Köpa hus/stuga
 Köpa ny bil
 Spara allt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards