Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Leif - 14 augusti 2008 19:08

Kärran klar. Motorn provstartad. Blev väl inte så dumt;


Av Leif - 14 augusti 2008 18:28

Jag har under en lång tid, säkert ett år, dragits med en värkande axel. Det har både hämmat och hindrat mig i olika situationer. Det kan gott ha sitt ursprung i en förlängd...musarm och ha sin upprinnelse i att jag står (jodå) vid datorn åtskilliga timmar per dag. Sedan ett halvår så använder jag vänster arm till musen men besvären har fortsatt. Allra jobbigast har det varit när jag ska skärmflyga. Då behövs all kraft och styrka i arm och axel vid start. Det har både hämmat och hindrat mig. (Som jag ju just sa...)

Så idag beslöt jag att ta tag i detta. Peter kom till min hjälp. Supertrevlige naprapaten. Han har plågat mig. Rejält. Hittat så ömma punkter i mitt skulderblad som jag inte hade en aning om att jag hade. Ty det är tydligen så att den ömma punkt jag har kommer från en stressad muskel vid skulderbladet som fäster just på axeln. Så jag blir fortsatt grounded och får ägna mig åt andra trevliga aktiviteter. Modellflyg tex. Och bastubad. Det är bra för musklerna. Och det var nästan som att han, Peter, rekommenderade att vid dessa bad ta en öl. Kunde jag ha hört fel? Jag tvivlar.

Presentation

Omröstning

Om jag vann 3,6 miljoner så skulle jag;
 Lösa mina lån
 Ge allt till mina barn
 Ge allt till andra. Världen svälter!
 Resa
 Köpa hus/stuga
 Köpa ny bil
 Spara allt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards