Alla inlägg den 30 april 2008

Av Leif - 30 april 2008 21:33

Frustrationen blev närmast total när jag igår kväll på ett sammanträde upptäckte att jag under dagen glömt att skicka iväg två färdiga annonser. De fanns i min dator och bara jag hade tillgång till dem. Det hörde ihop med en dedline osv. Så det blev bara att pallra sig iväg till jobbet även denna dag när jag igår andandes ut och planerade ledighet i dagarna 5. 12 mil för två mail... Nåja jag gjorde nog en del annat också när jag väl var på jobbet men visst kändes det lite onödigt.

Väl hemma så blev det lite bilförsäljning av sonens Audi och förberedelser för att köra till skogs och hämta hem ett lass ved. Jag ville ju testa min nya vedmaskin innan jag börjar hyra ut den. Den fungerade mycket bra. Överraskande bra faktiskt. Så nu blir det till att kapa och klyva. I ett svep. Kom gärna och kolla.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om jag vann 3,6 miljoner så skulle jag;
 Lösa mina lån
 Ge allt till mina barn
 Ge allt till andra. Världen svälter!
 Resa
 Köpa hus/stuga
 Köpa ny bil
 Spara allt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards