Alla inlägg den 27 april 2008

Av Leif - 27 april 2008 21:39

Det har varit och är en hektisk tid. När känslan att det som pågår där ute som man själv inte är delaktig i är själva livet, så är det ett gott tecken på att det är lite för mycket. Jobb, deklaration och andra uppdrag, fester och företag och annat allmänt har gjort att jag är rätt trött. Det kommer att bli bättre. Kul är dock att jag kunna uppdatera Team Leifs Hobbys blogg där teamföraren Micke varit i Danmark och kört i helgen.

I de externa högtalarna från datorn just nu; Pernilla Andersson. Inte helt fel.

Mitt i detta hektiska liv så har jag även hunnit med att köpa en vedmaskin. Den kommer att ta hand om min ved på ett bra sätt hoppas jag. Det kommer även att vara möjlig att hyra till ett rimligt pris.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om jag vann 3,6 miljoner så skulle jag;
 Lösa mina lån
 Ge allt till mina barn
 Ge allt till andra. Världen svälter!
 Resa
 Köpa hus/stuga
 Köpa ny bil
 Spara allt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards