Alla inlägg den 8 november 2008

MNK

Av Leif - 8 november 2008 18:59

Lyssnar lite på Mammas nya kille. Det är både pinsamt, fyndigt, plumpt, barnsligt, humorfyllt och alldeles underbart. Allt är givetvis inte bra men mycket är det. Lite försynt kan man ju undra hur deras hjärnor ser ut på insidan... Lite annorlunda kan man tänka.

Hittar faktiskt en blogg om MNK. Så här står det på SRs webb:

Från och med den 20 augusti och året ut sänder MNK som vanligt onsdagar med repris lördagar och söndagar. Första timmen kommer att bestå av helt nya inslag och i andra timmen blir det godbitar ur MNK-arkivet.

Min favorit ur gänget är nog ändå Patrik Larsson och enligt bloggens omröstning så är jag inte ensam.

Men schwajnigt bra jobbat ändå. Klart och betalt!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om jag vann 3,6 miljoner så skulle jag;
 Lösa mina lån
 Ge allt till mina barn
 Ge allt till andra. Världen svälter!
 Resa
 Köpa hus/stuga
 Köpa ny bil
 Spara allt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards